Lite byrå – med stor visjon

..det har vi på Getonnet, eller rettere sagt er det slik vi ser oss selv. Som et lite byrå, med fokus på å gi hver enkelt kunde en skreddersydd løsning, og gjøre det lille ekstra for at resultatet skal bli så godt som mulig. Et lite byrå som ikke er redd for å vokse – så lenge det gjøres på riktig tempo, og så lenge våre verdier ikke går tapt på veien. Nemlig å være gode på tydelig kommunikasjon, og alltid være tilgjengelig for kunden.

Norge, så Sverige. Verden her kommer vi!

Getonnet er et selskap basert i Skien, Norge, og Linköping, Sverige. Vi ønsker dere velkommen til vårt svenske kontor i Linköping, hvor vi har nylig flyttet inn i et kontor på Denmark Street. Vårt Norske kontor har akkurat flyttet inn i den nye sentrumsgården i Torrgata 8 i Skien. I løp av 2017 kommer vi også til å åpne kontor i Romania.

Vi har alle ulik bakgrunn, men er forent i vår interesse i markedsføring, webdesign og forretningsutvikling. Våre forskjeller gjør Getonnet til både spesialisert og mangfoldig virksomhet; og derfor er vi sikre på at vi kan hjelpe deg med å få orden på din synlighet på nett.

Våre verdier

I Getonnet ønsker vi:

  • Levere kvalitet og tydelig kommunikasjon

  • Være effektive i vårt arbeid

  • Bry oss om våre kunder og hverandre
  • Stimulere til kunnskap og læring i organisasjonen

Vårt mål er å alltid lete etter nye trender og teknologisk utvikling, og bruke denne kunnskapen i sammenheng med optimalisering av din bedrift.

Vår visjon er å fremme teknologisk utvikling og bli et internasjonalt ledende konsulentfirma som arbeider for å optimalisere selskap på nett.

Mål

Vårt mål er å alltid lete etter nye trender og teknologisk utvikling, og bruke denne kunnskapen i sammenheng med optimalisering av din bedrift.

Visjon

Vår visjon er å fremme teknologisk utvikling og bli et internasjonalt ledende konsulentfirma som arbeider for å optimalisere selskap på nett.

Våre verdier

I Getonnet ønsker vi:

  • Levere kvalitet og tydelig kommunikasjon

  • Være effektive i vårt arbeid

  • Bry oss om våre kunder og hverandre
  • Stimulere til kunnskap og læring i organisasjonen